ျမစ္ႀကီးနား- မႏၲေလး အထူး အိပ္စင္ ရထား တစ္စင္းအား ေကအုိင္ေအ အဖြဲ႕က မုိင္းခြဲ၊ ရထား စက္ေခါင္း တုံးလုံး လဲၿပီး တြဲအခ်ဳိ႕ တိမ္းေစာင္း သြားခဲ့

ျမစ္ႀကီးနား- မႏၲေလး အထူး အိပ္စင္ ရထား တစ္စင္းအား ေကအုိင္ေအ အဖြဲ႕က မုိင္းခြဲ၊ ရထား စက္ေခါင္း တုံးလုံး လဲၿပီး တြဲအခ်ဳိ႕ တိမ္းေစာင္း သြားခဲ့

ျမစ္ႀကီးနား ၿမိဳ႕မွ ထြက္ခြာလာသည့္ အမွတ္(၃၄) အစုန္ ျမစ္ႀကီးနား- မႏၲေလး အထူးအိပ္စင္ ရထားသည္ ယေန႔ နံနက္ ၃ နာရီ ၁၅မိနစ္ ခန္႔တြင္ အင္းေတာ္ ၿမိဳ႕နယ္ နန္႔စီးေအာင္ ဘူတာမွ ေမာ္လူး ဘူတာသုိ႔ ထြက္ခြာလာစဥ္ အင္းေတာ္ၿမိဳ႕နယ္ မုိင္တုိင္ အမွတ္ (၆၁ဝ/ ၂၁- ၂၂) အၾကား၌ ေကအုိင္ေအ အဖြဲ႕က ေထာင္ထားေသာ မုိင္းေပါက္ကြဲ မႈေၾကာင့္ စက္ေခါင္း အမွတ္ (DF 2058) သည္ သံလမ္း အေရွ႕ဘက္သုိ႔ တုံးလုံး လဲက် သြားခဲ့ေၾကာင္း၊ စက္ေခါင္းႏွင့္ ကပ္လ်က္ တြဲႏွစ္တြဲ အနက္မွ တြဲတစ္တြဲသည္ သံလမ္းေပၚ ကန္႔လန္႔ျဖစ္ သြားၿပီး အျခား တြဲတစ္တြဲ မွာလည္း ၄၅ ဒီဂရီခန္႔ ေစာင္း၍ လမ္းေခ်ာ္ သြားခဲ့ေၾကာင္း၊ သံလမ္း ငါးဆက္ျပတ္ ထြက္ၿပီး သစ္သား ဇလီဖားတုံး ၇၅တုံး ပ်က္စီး ခဲ့ေၾကာင္း၊ ခရီးသည္ႏွင့္ ဝန္ထမ္းမ်ား ထိခုိက္ ဒဏ္ရာ ရရွိမႈ မရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ယခုအခါ စက္ေခါင္း ပ်က္စီးမႈအား ျမန္မာ့ မီးရထားမွ အင္ဂ်င္နီယာ မ်ားက စစ္ေဆး လ်က္ရွိ ေၾကာင္း၊ အဆုိပါ မုိင္းခြဲ ခံရေသာ ရထားမွ က်န္ရွိေသာ တြဲရွစ္တြဲႏွင့္ တြဲေပၚပါ ခရီးသည္ ၄၄ ဦးအား အျခား စက္ေခါင္းျဖင့္ နန္႔စီးေအာင္ ဘူတာသုိ႔ နံနက္ ၁၁နာရီ ခြဲခန္႔တြင္ ပုိ႔ေဆာင္ ေပးခဲ့ေၾကာင္း၊ ပ်က္စီး သြားေသာ ရထားလမ္း ပုိင္းအား အျမန္ဆုံး ျပန္လည္ ဖြင့္လွစ္ႏုိင္ေရး တာဝန္ ရွိသူမ်ားက ျပင္ဆင္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့ မီးရထားမွ သတင္း ရရွိ သည္။

http://www.myawady.com.mm/allnews/headline/item/4278-2013-01-14-08-28-54


ျမစ္ႀကီးနား ၿမိဳ႕မွ ထြက္ခြာလာသည့္ အမွတ္(၃၄) အစုန္ ျမစ္ႀကီးနား- မႏၲေလး အထူးအိပ္စင္ ရထားသည္ ယေန႔ နံနက္ ၃ နာရီ ၁၅မိနစ္ ခန္႔တြင္ အင္းေတာ္ ၿမိဳ႕နယ္ နန္႔စီးေအာင္ ဘူတာမွ ေမာ္လူး ဘူတာသုိ႔ ထြက္ခြာလာစဥ္ အင္းေတာ္ၿမိဳ႕နယ္ မုိင္တုိင္ အမွတ္ (၆၁ဝ/ ၂၁- ၂၂) အၾကား၌ ေကအုိင္ေအ အဖြဲ႕က ေထာင္ထားေသာ မုိင္းေပါက္ကြဲ မႈေၾကာင့္ စက္ေခါင္း အမွတ္ (DF 2058) သည္ သံလမ္း အေရွ႕ဘက္သုိ႔ တုံးလုံး လဲက် သြားခဲ့ေၾကာင္း၊ စက္ေခါင္းႏွင့္ ကပ္လ်က္ တြဲႏွစ္တြဲ အနက္မွ တြဲတစ္တြဲသည္ သံလမ္းေပၚ ကန္႔လန္႔ျဖစ္ သြားၿပီး အျခား တြဲတစ္တြဲ မွာလည္း ၄၅ ဒီဂရီခန္႔ ေစာင္း၍ လမ္းေခ်ာ္ သြားခဲ့ေၾကာင္း၊ သံလမ္း ငါးဆက္ျပတ္ ထြက္ၿပီး သစ္သား ဇလီဖားတုံး ၇၅တုံး ပ်က္စီး ခဲ့ေၾကာင္း၊ ခရီးသည္ႏွင့္ ဝန္ထမ္းမ်ား ထိခုိက္ ဒဏ္ရာ ရရွိမႈ မရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ယခုအခါ စက္ေခါင္း ပ်က္စီးမႈအား ျမန္မာ့ မီးရထားမွ အင္ဂ်င္နီယာ မ်ားက စစ္ေဆး လ်က္ရွိ ေၾကာင္း၊ အဆုိပါ မုိင္းခြဲ ခံရေသာ ရထားမွ က်န္ရွိေသာ တြဲရွစ္တြဲႏွင့္ တြဲေပၚပါ ခရီးသည္ ၄၄ ဦးအား အျခား စက္ေခါင္းျဖင့္ နန္႔စီးေအာင္ ဘူတာသုိ႔ နံနက္ ၁၁နာရီ ခြဲခန္႔တြင္ ပုိ႔ေဆာင္ ေပးခဲ့ေၾကာင္း၊ ပ်က္စီး သြားေသာ ရထားလမ္း ပုိင္းအား အျမန္ဆုံး ျပန္လည္ ဖြင့္လွစ္ႏုိင္ေရး တာဝန္ ရွိသူမ်ားက ျပင္ဆင္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့ မီးရထားမွ သတင္း ရရွိ သည္။

http://www.myawady.com.mm/allnews/headline/item/4278-2013-01-14-08-28-54

SHARE THIS
Previous Post
Next Post