ကညနသို႔ ဒီဇင္ဘာ ၁၈ရက္ အထိ
လာေရာက္ ဖ်က္သိမ္း ၿပီးေသာ ယာဥ္
အို၊ယာဥ္ေဟာင္း စာရင္းမ်ားမွာ စီးေရ
၇၈၃၄၂ စီးရွိေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ ခ်က္မ်ား
အရ သိရသည္။ ထိုစီးေရမ်ားထဲတြင္ လူစီး ယာဥ္မွာ အမ်ားဆံုးျဖစ္ေၾကာင္း သိ ရၿပီး အစီးေရ ၇၁၉၂၅ စီးရွိသည္ ဟုဆိုသည္။
ယင္းအထဲတြင္ ကုန္ တင္ယာဥ္မွာ ၆၉၉၀၃ စီး၊ ခရီးသည္ တင္ယာဥ္ ၁၅၁၁စီးရွိသည္ဟု သိ ရသည္။ ယင္းသို႔ လူစီးယာဥ္ဖ်က္ သိမ္းစာရင္းမ်ား ထုတ္ျပန္ရာတြင္ ယာဥ္ေဟာင္းအစားထိုး လဲလွယ္မည့္ အစီအစဥ္မစတင္မီက ေမွ်ာ္မွန္းထားသည့္ စီးေရ ၅၀ဝ၀ဝ ထက္ပင္ ေက်ာ္လြန္သြားသည္ဟု သိရသည္။
ထို႔ျပင္ ဒီဇင္ဘာ ၁၄ရက္တြင္ အ ေကာက္ခြန္ဝန္ႀကီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္ ခ်က္မ်ားအရ အစားထိုးလဲလွယ္စီမံ ခ်က္ျဖင့္ တင္သြင္းလာသည့္ ေမာ္ ေတာ္ယာဥ္စီးေရ ၅၉၃၇၉ စီး ကား အေရာင္းျပခန္းမွ တင္သြင္းလာသည့္ စီးေရ ၂၄၃၉၂ စီး၊ သေဘၤာသား ပါမစ္ျဖင့္ တင္သြင္းလာေသာ ေမာ္ ေတာ္ယာဥ္ ၂၈၇၂ စီး၊ ႏိုင္ငံျခားေရး ဝန္ႀကီးဌာနပါမစ္ျဖင့္ တင္သြင္းလာ ေသာ စီးေရ ၂၇၈ စီး ကုမၸဏီပါမစ္ ၇၀ဝစီးစသျဖင့္ အသီးသီးရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔ျပင္ ယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံ ရန္ ရွားပါးလာျခင္းေၾကာင့္လည္း လက္ရွိက်င့္သံုးလ်က္ရွိေသာ မူဝါဒ ကို တစ္ဆင့္ေျဖေလွ်ာ့ေပးႏိုင္ရန္ အတြက္လည္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုပ္ ငန္းရွင္မ်ားမွ ေစာင့္ေမွ်ာ္လ်က္ရွိသည္ ဟု သိရသည္။
ယာဥ္ေဟာင္းအပ္ႏွံမႈ နည္းပါးလာျခင္းေၾကာင့္လည္း စလစ္ နည္းပါးလာျခင္း၊ စလစ္ေဈးႏႈန္းျမင့္ မားလာျခင္းႏွင့္ ကားဝယ္ယူရန္အ တြက္ပါ စိတ္ဝင္စားမႈနည္းပါးလ်က္ ရွိေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုပ္ငန္း
ရွင္မ်ားထံမွတစ္ဆင့္ သိရသည္။
From : shwemyanmar
လာေရာက္ ဖ်က္သိမ္း ၿပီးေသာ ယာဥ္
အို၊ယာဥ္ေဟာင္း စာရင္းမ်ားမွာ စီးေရ
၇၈၃၄၂ စီးရွိေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ ခ်က္မ်ား
အရ သိရသည္။ ထိုစီးေရမ်ားထဲတြင္ လူစီး ယာဥ္မွာ အမ်ားဆံုးျဖစ္ေၾကာင္း သိ ရၿပီး အစီးေရ ၇၁၉၂၅ စီးရွိသည္ ဟုဆိုသည္။
ယင္းအထဲတြင္ ကုန္ တင္ယာဥ္မွာ ၆၉၉၀၃ စီး၊ ခရီးသည္ တင္ယာဥ္ ၁၅၁၁စီးရွိသည္ဟု သိ ရသည္။ ယင္းသို႔ လူစီးယာဥ္ဖ်က္ သိမ္းစာရင္းမ်ား ထုတ္ျပန္ရာတြင္ ယာဥ္ေဟာင္းအစားထိုး လဲလွယ္မည့္ အစီအစဥ္မစတင္မီက ေမွ်ာ္မွန္းထားသည့္ စီးေရ ၅၀ဝ၀ဝ ထက္ပင္ ေက်ာ္လြန္သြားသည္ဟု သိရသည္။
ထို႔ျပင္ ဒီဇင္ဘာ ၁၄ရက္တြင္ အ ေကာက္ခြန္ဝန္ႀကီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္ ခ်က္မ်ားအရ အစားထိုးလဲလွယ္စီမံ ခ်က္ျဖင့္ တင္သြင္းလာသည့္ ေမာ္ ေတာ္ယာဥ္စီးေရ ၅၉၃၇၉ စီး ကား အေရာင္းျပခန္းမွ တင္သြင္းလာသည့္ စီးေရ ၂၄၃၉၂ စီး၊ သေဘၤာသား ပါမစ္ျဖင့္ တင္သြင္းလာေသာ ေမာ္ ေတာ္ယာဥ္ ၂၈၇၂ စီး၊ ႏိုင္ငံျခားေရး ဝန္ႀကီးဌာနပါမစ္ျဖင့္ တင္သြင္းလာ ေသာ စီးေရ ၂၇၈ စီး ကုမၸဏီပါမစ္ ၇၀ဝစီးစသျဖင့္ အသီးသီးရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔ျပင္ ယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံ ရန္ ရွားပါးလာျခင္းေၾကာင့္လည္း လက္ရွိက်င့္သံုးလ်က္ရွိေသာ မူဝါဒ ကို တစ္ဆင့္ေျဖေလွ်ာ့ေပးႏိုင္ရန္ အတြက္လည္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုပ္ ငန္းရွင္မ်ားမွ ေစာင့္ေမွ်ာ္လ်က္ရွိသည္ ဟု သိရသည္။
ယာဥ္ေဟာင္းအပ္ႏွံမႈ နည္းပါးလာျခင္းေၾကာင့္လည္း စလစ္ နည္းပါးလာျခင္း၊ စလစ္ေဈးႏႈန္းျမင့္ မားလာျခင္းႏွင့္ ကားဝယ္ယူရန္အ တြက္ပါ စိတ္ဝင္စားမႈနည္းပါးလ်က္ ရွိေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုပ္ငန္း
ရွင္မ်ားထံမွတစ္ဆင့္ သိရသည္။
From : shwemyanmar