အလင္း၀င္ KIA စစ္သည္တစ္ဦး၏ ရင္ဖြင့္ခ်က္

ကၽြန္ေတာ္နာမည္ ေမာင္ယဥ္မ်ိဳးထြန္းပါ။ ကၽြန္ေတာ္အညာသားပါ။ ကၽြန္ေတာ့ ဇာတိ ကေတာ့ ျမန္မာျပည္အလယ္ပိုင္း ျမင္းၿခံၿမိဳ႕ကပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေဒသမွာ မိုးေခါင္ေရရွားၿပီး စီးပြားေရး လုပ္ရတာအဆင္မေျပလို႔ ဖားကန္႔မွာ ေရမေဆးေက်ာက္တူးတဲ့အလုပ္ကို ၂၀၀၈ခုႏွစ္ထဲက လုပ္ေနပါ တယ္။ ဒီလိုလုပ္ေနရင္း တစ္ေန႔မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေမွာ္ထဲကိုဗိုလ္လဆိုင္း ေခါင္းေဆာင္တဲ့ အင္အား ၁၅ ေယာက္ ေလာက္ေရာက္လာၿပီးကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမွာ္ထဲမွာရွိတဲ့ေရမေဆးေက်ာက္ရွာတဲ့ ေယာက်ာ္းေလး ၃၀ ေလာက္ကို ဖမ္ဆီးသြားပါတယ္။ အဲ့ဒိအထဲမွာေငြးေၾကးတက္ႏိုင္တဲ့ လူ ၁၀ ေယာက္ကေတာ့ တစ္ေယာက္ကို ၃ သိန္း KIA ဗိုလ္လဆိုင္းကိုေပးၿပီး ျပန္လြတ္သြားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ က်န္တဲ့ အေယာက္ ၂၀ ေလာက္ကေတာ့ ေပးစရာလဲေငြမရွိ တစ္ေန႔လုပ္မွ တစ္ေန႔စားေတြဆိုေတာ့ KIA၏ လူသစ္စုတဲ့အထဲဘုမသိဘမိသနဲ႔ ပါသြား ေတာ့တာပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို တပ္ရင္း ၆ ရွိတဲ့ ကန္ဆီးမွ စစ္သင္တန္း (၂) လတက္ခိုင္းပါတယ္။ စစ္သင္တန္း ၿပီးတာနဲ႔ ဘာမသိညာမသိနဲ႔ KIA သူပုန္ျဖစ္ သြားေတာ့တာပါပဲ။ အဲ့ဒိမွာကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုးသိထားတာက KIA တပ္ဖြဲ႕၀င္ေတြျဖစ္သြားၿပီ မင္းတို႔ ဒီကထြက္ေျပးရင္ ပစ္သတ္ခံရမယ္။ ထြက္ေျပးလို႔လြတ္သြား ရင္လဲ ဗမာစစ္တပ္က မင္းတို႔ကိုသတ္မွာပဲ။ ဗမာစစ္တပ္က ဖမ္းမိတဲ့ KIA စစ္သားမွန္သမွ်ကို အကုန္ သတ္႐ုံတင္ မကဘူး။ မင္းတို႔ ေဆြမ်ိဳးေတြ ပါ ေသာင္းက်န္းသူနဲ႔ ဆက္သြယ္တယ္ ဆိုၿပီး ေထာင္ခ်ခံရလိမ့္မယ္ ဆိုၿပီးကၽြန္ေတာ္တို႔ ကို ျခိမ္းေျခာက္ ထားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တု႔ိလို အတင္းအဓမၼ စုေဆာင္ခံရတဲ့ထဲမွာ လူမ်ိဳးေပါင္းစံုပါပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ျမန္မာ တစ္ႏိုင္ငံလံုးက စီးပြားေရးအရ ဖားကန္႔နဲ႔ေရႊေတာေတြ မွာ လုပ္ကိုင္စားေသာက္ေနရတဲ့ လူအမ်ားစုပါ။ ဗမာ လဲပါတယ္။ ရွမ္းလဲ ပါတယ္။ ရခိုင္လဲပါတယ္။ KIA တပ္ဖြဲ႕၀င္ျဖစ္လာေတာ့လဲ လူမ်ိဳးေရး ခဲြျခားတာကို ခံရပါတယ္။ ကခ်င္ဂ်ိန္းေဖာေတြကိုေတာ့ ဦးစားေပးပါတယ္။ က်န္တဲ့လူမ်ိဳးေတြဆိုရင္ ခဲြျခားဆက္ဆံပါ တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကို သိပ္ယံုၾကည္ပံုမရပါဘူး။ KIA စစ္ဗိုလ္ေတြ စကားေျပာတိုင္းကၽြန္ေတာ္တို႔ ဗမာေကာင္ေတြကို မယုံနဲ႔ဆိုၿပီး အၿမဲေျပာတာ ကိုၾကားရ ပါတယ္။ KIA ထဲမွာေနရေပမဲ့ KIA ေအာက္ေျခစစ္သားေတြဟာ ဘာခံယူခ်က္မွ မရွိပါဘူး။ သူတို႔ လူႀကီးေတြေျပာေနတဲ့ ကိုယ္ပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္တို႔ ကိုယ္ပိုင္ျပဌာန္းခြင့္္ တို႔ဆိုတာလဲနားမလည္ပါဘူး။ KIA စစ္သား ေတြသိထားတာက အစိုးရတံတားေတြဖ်က္ဆီးရမယ္။ ရထားေတြကို မိုင္းခဲြရမယ္။ ခိုင္းတာ လုပ္ရင္အခြင့္အေရး ရမယ္။ ခိုင္းတာမလုပ္ရင္ မင္းတို႔မိသားစု အႏၱရာယ္ရွိမယ္။ ဒီကေနထြက္ေျပးရင္ မိသားစုေတြ ဒုကၡေရာက္မယ္။ အစိုးရဆီမွာ လက္နက္ခ်ရင္ အစိုးရတပ္ေတြက ၫႇဥ္းပန္းႏွိပ္စက္ၿပီး သတ္မယ္။ မိသားစုေတြကို ေထာင္ခ်ခံရမယ္ဆိုတဲ့ အေတြးမ်ိဳး၀င္ေအာင္ လုပ္ထားပါတယ္။ KIA တပ္ဖဲြ႔၀င္အမ်ားစုမွာ KIA ရဲ႕ လုပ္ရပ္ေတြကို စိတ္ကုန္ၿပီး KIA ကိုစြန္႔ခြာခ်င္ေနၾကပါၿပီ။ ဒါေပမဲ့ KIA ေခါင္းေဆာင္ေတြရဲ႕ ၿခိမ္းေျခာက္ေျပာ ဆိုမႈေတြေၾကာင့္ ေတာ္ေတာ္တန္တန္ အလင္းမ၀င္ရဲ ၾကပါဘူး။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လဲဘယ္လိုမွသည္းမခံႏိုင္ေတာ့လို႔ ျမန္မာ စစ္တပ္က ငါ့ကိုသတ္ရင္လဲ သတ္ပါေစေတာ့ ဆက္ၿပီးမေနႏိုင္ေတာ့ဘူး။ ဒီမွာေနရင္လဲ အေသခံတုိက္ရမဲ့အတူတူ အစိုးရဆီမွာ ျပန္ၿပီး အလင္း၀င္တာပဲ ေကာင္းတယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီး နီးစပ္ရာ တပ္စခန္းတစ္ခုမွာ အလင္း၀င္ခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ တကယ္အလင္း၀င္တဲ့အခါမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ထင္ထားတာေတြနဲ႔ တျခားစီျဖစ္ေနပါတယ္။ KIA ေခါင္းေဆာင္ေတြေျပာသလို တပ္ကကၽြန္ေတာ္တို႔ကို မသတ္ပါဘူး။ ေထာင္လဲမခ်ပါ ဘူး။ ေတာ္ေ တာ္ေလးကို ေႏြးေႏြးေထြးေထြးနဲ႔ ႀကိဳဆိုခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ထင္မထားတာေတြျဖစ္လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္ေတာင္ က်မိပါတယ္။ တပ္က ကၽြန္ေတာ္တို႔အလင္း၀င္ေတြကို ေႏြးထြးစြာႀကိဳဆိုတဲ့အျပင္ စားေရး၊ ေသာက္ေရး၊ ေနေရး၊ ထိုင္ေရးနဲ႔ ေနာင္အနာဂတ္အတြက္ပါ လိုအပ္တာေတြကို ျဖည့္ဆည္းေပးခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီတစ္သက္ လံုး၀မေတြ႔ရဘူးလို႔ ထင္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ့ မိဘ(၂)ပါးနဲ႔လည္း ေတြ႔ဆံု ခြင့္ရခဲ့ ပါတယ္။ အခု ကၽြန္ေတာ္ ကၽြန္ေတာ့ ဇာတိေျမျပန္ေရာက္ေနပါၿပီ။ KIA ေခါင္းေဆာင္ေတြေျပာသလို ကၽြန္ေတာ္အသတ္လည္း မခံရပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့ မိဘေတြလဲ ေထာင္မက်ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္လဲလြတ္လြတ္ လပ္လပ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ့ဘ၀ကို ရပ္တည္လို႔ ရေနပါၿပီ။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕အေတြ႔အႀကံဳကိုၾကည့္ၿပီး KIA အဖဲြ႕အတြင္းမွာက်န္ခဲ့တဲ့ တပ္ဖဲြ႔၀င္ေတြကို ေျပာခ်င္ပါတယ္။ KIA ေခါင္းေဆာင္ေတြေျပာေနတဲ့ အစိုးရ တပ္ကို အလင္း၀င္ရင္ သတ္ပစ္တယ္၊ ေထာင္ခ် တယ္ဆိုတာလံုး၀မဟုတ္ပါဘူး။ ႏုိင္ငံေတာ္နဲ႔ တပ္မေတာ္ က အလင္း၀င္သူအားလံုးကို ေႏြးေႏြးေထြးေထြး ႀကိဳဆိုေန ပါတယ္လို႔ သတင္းေကာင္းပါးလိုက္ပါတယ္။ ျမန္မာ႔သားေကာင္း

SHARE THIS
Previous Post
Next Post