မဟာသႀကၤန္ ကာလတြင္ ယာဥ္ႏွင့္လူစည္ကား ထူထပ္မည့္ ရန္ကုန္-ျပည္လမ္း တစ္ေလွ်ာက္ တြင္ ယာဥ္က်ပ္
ေတာင့္မႈမ်ား မရွိေစရန္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္ တံတားအား ဧၿပီ ၁ဝ ရက္ေန႔မွစတင္ကာ စမ္းသပ္ ေမာင္းႏွင္ ခြင့္ျပဳေပး သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီ၊လမ္း/ တံတား ဌာနမွ သိရသည္။
''မဟာသႀကၤန္ ကာလမွာ စည္ကားတဲ့ ေနရာေတြ ျဖစ္တဲ့ တကၠသိုလ္ရိပ္သာ လမ္းတုိ႔၊ ရန္ကုန္- ျပည္လမ္းတုိ႔၊ရန္ကုန္- အင္းစိန္ လမ္းတို႔မွာ ယာဥ္ပိတ္ဆို႔ မႈေတြ မျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳတင္ ၿပီးေတာ့ တံတားသစ္ႀကီးကို အသံုးျပဳ ႏုိင္ေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အေခ်ာထည္ပိုင္း ေတြ က်န္ရွိ ေနေသးတဲ့အတြက္ဖြင့္ပြဲကိုေတာ့ ေမလ ပထမပတ္ေလာက္ အတြင္းမွာ ဖြင့္လွစ္ ေပးသြား မွာျဖစ္ပါတယ္။
ဒီတံတား သစ္ႀကီးက ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ မတ္လမွာ ပႏၷက္႐ိုက္ ခဲ့တာ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ အခု ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ဧၿပီ ၁ဝ ရက္မွာ စတင္ အသံုးျပဳႏုိင္တဲ့အေနအထားမွာ ရွိပါတယ္။
က်န္ရွိေနတဲ့ ဘုရင့္ေနာင္၊ ေရႊဂံုတုိင္ ခံုးေက်ာ္ ေတြလည္းပဲ အမ်ားျပည္သူေတြ အခုလိုပဲ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္အသံုးျပဳႏိုင္ ေအာင္ စိတ္လက္ ခ်မ္းသာစြာ
သြားလာ ႏုိင္ေရးအတြက္ ေဆာင္ရြက္ေနၿပီ ျဖစ္ သလို ေနာင္မွာလည္း ေျမနီကုန္း လမ္းဆံုတုိ႔၊ ရွစ္မိုင္လမ္းဆံု တုိ႔မွာ လည္း ဆက္လက္ၿပီးေတာ့ ခံုးေက်ာ္ တံတားေတြ ေဆာင္ရြက္သြားဖို႔ရွိပါတယ္''ဟ
ုရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာ ယာေရး ေကာ္ မတီ၊ လမ္း/ တံတားဌာန ဒုတိယ ဌာနမွဴး ဦးစည္သူလြင္ က ေျပာၾကားသည္။
ေရႊေတာင္ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ ကုမၸဏီမွ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္ တံတား တည္ေဆာက္ေရးစီမံကိန္း မန္ေနဂ်ာ ဦးေအာင္ႏုိင္ျမင့္က သတ္မွတ္ကာလ ထက္ေစာ၍ ေအာင္ျမင္စြာ တည္ေဆာက္ ၿပီးစီးကာလွည္းတန္း ခံုးေက်ာ္ တံတားအား ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ အသံုးျပဳ ႏုိင္သည္မွာ
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ေန ျပည္သူမ်ား ေန႔စဥ္ရင္ဆိုင္ ေနရသည့္ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္ေတာင့္မႈမ်ားကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ေရး လုပ္ငန္း၏ တစ္စိတ္ တစ္ေဒသ ေအာင္ျမင္ျခင္းဟု ဆိုပါသည္။ အေခ်ာထည္
လုပ္ငန္းမ်ား အၿပီးသတ္ ႏိုင္ရန္လည္း
တည္ေဆာက္ေရး ကာလကဲ့သို႔ပင္ ေန႔ည ေဆာင္ရြက္ ေနသည္ဟု ၎က ျဖည့္ စြက္ ေျပာၾကားသည္။
''သတ္မွတ္ကာလထက္ ေစာစီးစြာ ၿပီးစီးႏုိင္ေအာင္ ညပိုင္းကို ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အခ်ိန္ယူ ေဆာင္ရြက္ ခဲ့ရပါတယ္။ တံတားႀကီးရဲ႕ သံမဏိ သံေပါင္
ေတြ တပ္ဆင္တဲ့ ကာလမွာ ညပိုင္းလုိင္း ကားေတြ ပိတ္သိမ္းတဲ့ ည ၁၁ နာရီဝန္းက်င္ကေန မိုးလင္းေပါက္ ညစဥ္
ေဆာင္ရြက္ခဲ့ ရပါတယ္၊ ျပည္ပက ကြၽမ္းက်င္သူ ပညာရွင္ေတြနဲ႔ လက္တြဲ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရတဲ့ အတြက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အတြက္လည္း နည္းပညာ ပိုင္းဆုိင္ရာ အေတြ႕အႀကံဳ ေကာင္းေတြ ရရွိခဲ့ပါ တယ္'' ဟု စီမံကိန္း အင္ဂ်င္နီယာဦးစိန္ဝင္းက သူ႔အျမင္ကို ေျပာျပခဲ့သည္။
တံတားႀကီး ၿပီးစီးသြားၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ တံတားတည္ေဆာက္ေရး စီမံကိန္းတြင္ ထပ္တိုး လုပ္ငန္းမ်ား ပါရွိလာသည့္အတြက္ ခန္႔မွန္းထားသည္ထက္ ပိုမိုလာမည့္ ထပ္တိုး ကုန္က် ေငြမ်ားကို ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီသုိ႔ တင္ျပသြားရန္ရွိသည္ဟုလည္း သိရသည္။ တံတားႀကီးအား အသံုးျပဳခြင့္ ေပးသည့္အခ်ိန္တြင္ နာနတ္ေတာလမ္းဆံု၌ မီးပြိဳင့္ ထားရွိျခင္း ရွိ၊မရွိႏွင့္ ပတ္သက္၍လည္းရန္ကုန္ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္ သာယာေရးေကာ္မတီမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ''ဒီအပိုင္းမွာလည္း ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ေျမျပင္ ကြင္းဆင္းၿပီး ေတာ့ ေလ့လာတြက္ခ်က္မႈေတြ လုပ္ထားတာ ရွိပါတယ္။ တံတားေပၚက ဆင္းလာတဲ့ ကားတန္းကို နာနတ္ေတာလမ္း မီးပိြဳင့္ဟာ
အဟန္႔အတားျဖစ္၊ မျဖစ္ဆိုတာလည္း ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ သံုးသပ္
ဆံုးျဖတ္ၿပီးမွေဆာင္ရြက္ မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေသခ်ာတာကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ေဆာင္ရြက္မႈရဲ႕ အေျဖဟာ ရန္ကုန္- ျပည္လမ္းႀကီး တစ္ေလွ်ာက္မွာ ယာဥ္က်ပ္ ေတာင့္မႈကို ေလွ်ာ့ခ် သြားဖုိ႔ပါပဲ''ဟု ေျဖၾကားသြားသည္။ ။
From : ျမဝတီ