လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ေရးသားေတာ္မူေသာ ဒီပနီက်မ္းမ်ား တြင္ ေက်ာက္ထက္အကၡရာတင္ရန္ က်န္ရွိေသာ (၂၆)က်မ္းအား ေက်ာက္စာတိုက္တစ္ခု ထပ္မံတည္ေဆာက္မည္

မူလပထမ လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားၾကီး ေရးသားၿပဳစုေတာ္မူခဲ႔ေသာ ဒီပနီက်မ္းေပါင္း(၁၀၆) က်မ္းရွိသည့္အနက္ ေက်ာက္ထက္အကၡရာတင္ရန္ က်န္ရွိေနေသာ(၂၆)က်မ္းအား စစ္ကိုင္းတိုင္းေဒသၾကီး ေရႊဘိုခရိုင္ ဒီပဲယင္းၿမိဳ႕နယ္ စိုင္ၿပင္ၾကီးရြာရွိ (ေဖ်ာက္ဆိပ္ပင္)ေက်ာင္းမတိုက္ တြင္ ေက်ာက္ထက္အကၡရာတင္ၿပီး မဟာလယ္တီေမာ္ကြန္းေက်ာက္စာတိုက္ၾကီးတစ္ခု တည္ေဆာက္သြားမည္ၿဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။“ကၽြန္ေတာ္တို႔ စိုင္ၿပင္ၾကီးရြာမွာ မဟာလယ္တီေမာ္ကြန္းေက်ာက္စာတိုက္ၾကီးတစ္ခုတည္ေဆာက္ သြားမွာပါ။လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးက ဒီပနီက်မ္းေပါင္း(၁၀၆)က်မ္းကိုၿပဳစုေရးသားေတာ္မူခဲ႔ ပါတယ္။က်မ္းေပါင္း(၁၀၆)က်မ္းထဲက က်မ္ေပါင္း(၈၀)ကိုသာ ေက်ာက္ထက္အကၡရာတင္ထား ပါတယ္။အခုလက္ရွိ မံုရြာၿမိဳ႕ လယ္တီရပ္ကြက္မွာရွိတဲ႔ လယ္တီေက်ာက္စာတိုက္ၾကီးထဲမွာ ရွိတဲ႔ ေက်ာက္စာခ်ပ္ေရ(၈၀၈)ခ်ပ္ဟာ က်မ္းေပါင္း(၈၀)ကို ေက်ာက္ထက္အကၡရာတင္ထားတာပါ။ ေက်ာက္ထက္အကၡရာမတင္ရေသးတဲ႔ ဒီပနီက်မ္း(၂၆)က်မ္းက်န္ရွိေနေသးပါတယ္။အဲဒီက်န္ရွိေန တဲ႔(၂၆)က်မ္းကိုသာ ေက်ာက္ထက္အကၡရာတင္ၿပီး စိုင္ၿပင္ၾကီးရြာမွာ ေက်ာက္စာတိုက္ၾကီးတစ္ခု တည္ေဆာက္သြားမွာပါ။မံုရြာၿမိဳ႕ မဟာလယ္တီေက်ာင္းတိုက္မွာရွိတဲ႔ ေက်ာက္စာတိုက္ၾကီးထဲမွာ ပါရွိၿပီးေသာက်မ္းမ်ားကို မထည့္ထားပါဘူး။ကုန္က်ေငြက်ပ္သိန္းေပါင္(၁၅၈၀)ခန္႔ ကုန္က်မယ္လို႔မွန္ထားပါတယ္။ေလာေလာဆယ္မွာ ေမတၱာရွင္ ေရႊၿပည္သာေဖာင္ေဒးရွင္က တာ၀န္ယူမယ္လို႔ေၿပာထားတယ္။အလွဴေငြက်ပ္သိန္(၃၀)ကိုေတာ႔ ခ်ေပး ထားပါၿပီ။ေက်ာက္စာတိုက္ၾကီးအ၀င္မွာ လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးရဲ႕ ရုပ္တုနဲ႔ ေထရုပတၱိကို အဂၤလိပ္-ၿမန္မာ (၂)ဘာသာႏွင္႔ ေက်ာက္စာေရးထိုးၿပီးစိုက္ထူထားမွာပါ”ဟု အဆိုပါေက်ာက္စာတိုက္ ၿဖစ္ေၿမာက္ေရးေကာ္မတီ မွတာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးကဆိုပါတယ္။အဆိုပါေက်ာက္စာမ်ား၏ ကုန္က်ေငြမ်ားမွာ ခန္႔မွန္းတန္ဘိုးၿဖစ္ပါတယ္။ေက်ာက္စာမ်ားသယ္ယူရာ တြင္ လမ္းေၾကး တံတားေၾကး ႏွင္႔ တန္ပို ကတၱားေၾကးမ်ားအေပၚတြင္မူတည္ၿပီး ကုန္က်ေငြကို အတိ အက်ေၿပာႏိုင္မွာၿဖစ္ေၾကာင္း ေက်ာက္စာတိုက္ၾကီးၿဖစ္ေၿမာက္ေရး ေကာ္မတီမွ နာယကၾကီးတစ္ဦးက ဆိုပါတယ္။

စိုးမိုးထြန္း(မံုရြာ)

SHARE THIS
Previous Post
Next Post