ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္းမွ ကုန္သြယ္မည့္ ျမန္မာ-အိႏၵိယ ကုန္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္းရွိ ပလက္၀ဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းမ်ား ျပန္လည္အေကာင္အထည္ေဖာ္လ်က္ရွိေၾ
၂၀၀၈ ခုႏွစ္တြင္ ႏွစ္ႏုိင္ငံလက္မွတ္ေရးထုိး သေဘာတူစာခ်ဳပ္ကုိ ခ်ဳပ္ဆုိခဲ့ၿပီးေနာက္ ၂၀၁၀ ျပည့္ႏွစ္ ေအာက္တုိဘာလတြင္ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းတည္ေဆာက္ေရးကုိ စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္။ ပလက္၀ႏွင့္ မီဇုိရမ္ျပည္နယ္အထိ ၁၂၉ ကီလုိမီတာရွည္သည့္ ကားလမ္းကုိ ယခုအခါတြင္ ေဖာက္လုပ္ထားၿပီးျဖစ္ေသာ္လည္း စစ္ေတြဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္း အပါအ၀င္ ျမစ္ေၾကာင္းေသာင္တူးျခင္း လုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ ပလက္၀ၾကားဆိပ္ကမ္း တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းတုိ႔သည္ သတ္မွတ္ကာလအတြင္း ၿပီးစီးႏုိင္ျခင္း မရွိေသးသည့္အတြက္ ၿပီးစီးခ်ိန္တုိးျမႇင့္ထားေၾကာင
ပလက္ဝ ၾကားဆိပ္ကမ္းသည္ ပလက္၀ၿမိဳ႕ႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ျမစ္ တစ္ဖက္ျခမ္းတြင္ တည္ရွိၿပီး ဒီဇင္ဘာလတြင္ ေျမညႇိျခင္းလုပ္ငန္းကုိ စတင္ေနၿပီျဖစ္ရာ သတ္မွတ္ကာလအတြင္း ၿပီးစီးရန္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္
အိႏၵိယ-ျမန္မာ ႏွစ္ႏုိင္ငံကုန္သြယ္ေရး လမ္းေၾကာင္းသစ္တစ္ခု ျဖစ္လာမည့္ ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ကုန္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္းသည္ အိႏၵိယႏုိင္ငံအတြက္ အေရးပါေသာ လမ္းေၾကာင္းတစ္ခုျဖစ္ၿပီး ရခုိင္ျပည္နယ္ စီးပြားေရးဖြံ႔ၿဖိဳးတုိးတက္လာမႈ
ပလက္၀ၿမိဳ႕ႏွင့္ အိႏၵိယနယ္စပ္အၾကား အေ၀းေျပးလမ္း ေဖာက္လုပ္ျခင္းတုိ႔အတြက္ အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၁၄၀ ခန္႔ ကုန္က်ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ အလားတူ ပလက္၀မွစစ္ေတြဆိပ္ကမ္းအထိ ေရေၾကာင္းလမ္းေဖာက္လုပ္မႈမ်ားကု
ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း တစ္ေလွ်ာက္တြင္ စစ္ေတြ၊ ပုဏၰားကြၽန္း-ေက်ာက္ေတာ္ႏွင့္ ပလက္၀ေလးၿမိဳ႕နယ္ပါ၀င္ရာ ယင္းေလးၿမိဳ႕နယ္မွ ျပည္သူတုိ႔၏ သုံးသပ္ခ်က္မ်ားကုိလည္း ထည့္သြင္းစဥ္းစားေပးရန္ လုိအပ္ေၾကာင္းလည္း စစ္ေတြၿမိဳ႕မွ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ဆုိင္ရာ ထိန္းသိမ္းေရးအဖြဲ႕မွ ေျပာပါသည္။
ပလက္၀သည္ ခ်င္းျပည္နယ္အတြင္း တည္ရွိေသာ္လည္း အစုိးရဌာနဆုိင္ရာ လုပ္ငန္းရပ္မ်ားကုိ ရခုိင္ျပည္နယ္အစုိးရအဖြဲ႕မွ တာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း
from facebook