787 Dreamliner ေလယာဥ္မ်ား ဘုိးရင္း ကုမၸဏီ ျပန္လည္ စစ္ေဆးမည္

ဘုိးရင္း ကုမၸဏီ ထုတ္ 787 Dreamliner ေလယာဥ္ မ်ားတြင္ တပ္ဆင္ ထားေသာ ဘက္ထ ရီသည္ မီးေလာင္မႈကို ျဖစ္ေပၚ ေစႏုိင္သည့္ အႏၲရာယ္ ရွိေသာေၾကာင့္ ကမၻာ တစ္ဝန္းရွိ အဆိုပါ ေလယာဥ္မ်ား ပ်ံသန္းမႈကို ရပ္တန္႔၍ စစ္ေဆး သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဘုိးရင္း ကုမၸဏီက ဇန္နဝါရီ ၁၇ ရက္ တြင္ ေျပာၾကား ခဲ့သည္။

ဂ်ပန္ ေလေၾကာင္းလုိင္းမွ Dreamliner ေလယာဥ္သည္ ဇန္နဝါရီ ၁၆ ရက္က အေရးေပၚ ဆင္းသက္ ခဲ့ၿပီးေနာက္ အေမရိကန္ ေလယာဥ္ ပ်ံသန္းေရး ဆုိင္ရာ စီမံခန္႔ခြဲမႈ ဌာနခ်ဳပ္ FAA က ယင္းေလယာဥ္ ပ်ံသန္းမႈ အားလံုးကို ရပ္တန္႔ရန္ အမိန္႔ ထုတ္ျပန္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ထို႔ေနာက္တြင္ ဂ်ပန္၊ အိႏၵိယႏွင့္ ခ်ီလီႏုိင္ငံ တို႔ရွိ ေလယာဥ္ ပ်ံသန္းေရး အဖြဲ႕အစည္း မ်ားက အဆုိပါ ေလယာဥ္မ်ား ပ်ံသန္းမႈကို ရပ္တန္႔ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ All Nippon ဂ်ပန္ ေလေၾကာင္း လုိင္းမွ S787 Dreamliner ေလယာဥ္ တစ္စင္း ဘက္ထရီ ယုိစိမ့္မႈေၾကာင့္ အေရးေပၚ ဆင္းသက္ ခဲ့ၿပီးေနာက္ အဆုိပါ ေလယာဥ္ တြင္ တပ္ဆင္ထားေသာ ဘက္ထရီသည္ မီးေလာင္ ႏုိင္ဖြယ္ ရွိေၾကာင္း FAA က ထုတ္ျပန္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

http://www.myawady.net.mm/allnews/global/item/4841-2013-01-20-10-40-35#.UPv0dZ28B8E

787 Dreamliner ေလယာဥ္မ်ား ဘုိးရင္း ကုမၸဏီ ျပန္လည္ စစ္ေဆးမည္

ဘုိးရင္း ကုမၸဏီ ထုတ္ 787 Dreamliner ေလယာဥ္ မ်ားတြင္ တပ္ဆင္ ထားေသာ ဘက္ထ ရီသည္ မီးေလာင္မႈကို ျဖစ္ေပၚ ေစႏုိင္သည့္ အႏၲရာယ္ ရွိေသာေၾကာင့္ ကမၻာ တစ္ဝန္းရွိ အဆိုပါ ေလယာဥ္မ်ား ပ်ံသန္းမႈကို ရပ္တန္႔၍ စစ္ေဆး သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဘုိးရင္း ကုမၸဏီက ဇန္နဝါရီ ၁၇ ရက္ တြင္ ေျပာၾကား ခဲ့သည္။

ဂ်ပန္ ေလေၾကာင္းလုိင္းမွ Dreamliner ေလယာဥ္သည္ ဇန္နဝါရီ ၁၆ ရက္က အေရးေပၚ ဆင္းသက္ ခဲ့ၿပီးေနာက္ အေမရိကန္ ေလယာဥ္ ပ်ံသန္းေရး ဆုိင္ရာ စီမံခန္႔ခြဲမႈ ဌာနခ်ဳပ္ FAA  က ယင္းေလယာဥ္ ပ်ံသန္းမႈ အားလံုးကို ရပ္တန္႔ရန္ အမိန္႔ ထုတ္ျပန္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ထို႔ေနာက္တြင္ ဂ်ပန္၊ အိႏၵိယႏွင့္ ခ်ီလီႏုိင္ငံ တို႔ရွိ ေလယာဥ္ ပ်ံသန္းေရး အဖြဲ႕အစည္း မ်ားက အဆုိပါ ေလယာဥ္မ်ား ပ်ံသန္းမႈကို ရပ္တန္႔ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ All Nippon ဂ်ပန္ ေလေၾကာင္း လုိင္းမွ S787 Dreamliner ေလယာဥ္ တစ္စင္း ဘက္ထရီ ယုိစိမ့္မႈေၾကာင့္ အေရးေပၚ ဆင္းသက္ ခဲ့ၿပီးေနာက္ အဆုိပါ ေလယာဥ္ တြင္ တပ္ဆင္ထားေသာ ဘက္ထရီသည္ မီးေလာင္ ႏုိင္ဖြယ္ ရွိေၾကာင္း FAA က ထုတ္ျပန္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

http://www.myawady.net.mm/allnews/global/item/4841-2013-01-20-10-40-35#.UPv0dZ28B8E

SHARE THIS
Previous Post
Next Post